اووووووووپس برگشتم...D:
 
...بفرمایید تو
من که دارم میرم چرا هلم میدی؟؟؟
درباره وبلاگ


به یک‏ جایی از زندگی که رسیدی، می فهمی رنج را نباید امتداد داد باید مثل یک چاقو که چیزها را می‏برد و از میانشان می‏گذرد از بعضی آدم‏ها بگذری و برای همیشه تمامشان کنی . . .
آخرین مطالب
نويسندگان
شنبه 9 بهمن 1389برچسب:, :: 11:20 ::  نويسنده : علی
سلام سلام سلام سلاااااااااااااااااااااااام به همه خوشگلا...نازگلا...شیطونا و اونااا :)))


ایشالاااااااا که همه خوش و خرم و شاد و ایناااا و امتحانا رو هم بخوبی و خوشی طی کرده باشن..

من که تا حالا 4تا امتحان دادم ، خودشم اون درسای اصلی ..قابل قبول دادم...نمره خوبی تو این درسا که امتحان دادم می گیرم...ماشالا 5 تا درس اصلی داشتم 5 تا هم پروژه.....واقعا پدرم در اومد از دست این پروژه ها..

یکی رو هم درست همین امروز تحویل دادم و تموم شد....

امتحان اولم تاریخ 19 دی ماه بود..اسم درس پایگاه داده بود....عجب درسی بود خیلی بهم فااااز داد..

امتحان بعدی هم تو تاریخ 23 دی بود به نام ریزپردازنده..این هم درس قشنگی بود و خوندنش لذت بخش بود.. اما استاد تو اصلاح ورقه اصلا یه قرون ارفاغ نکرد اصلا ..درست 4 تا سوال داده بود و هر سوال 5 نمره..من تو یه سوال فقط یه میکروثانیه رو میلی ثانیه حساب کردم کل سوال رو اشتباه گرفت..حالا ببین چند می ده به نظرت!؟ ..

امتحان بعدی هم هوش مصنوعی بود..در نوع خودش یک کابوس به تمام معنا..امتحانش هم پروژه داشت و هم ارائه...جاتون خالی وقتی داشتم توی کلاس ارائه می دادم..اینقدر حال داد بهم که نگووو..پروژه هاشم عالی نوشتم و امتحانشم که از همه بهتر..درسی که برام در طول ترم کابوس بود موقع امتحان به ساده ترین امتحان تبدیل شده بود...

امتحان بعدی رو که دیروز دادم اسمش مهندسی نرم افزار1 بود...درس شیرینی بوود.امااا ... اماا این درس روز پنج شنبه در طول ترم افتاده بود..ماشالا امثال از مهر به اینور همش پنج شنبه ها تعطیل بودن... واین درس کاملا به فنا رفت و درست حسابی یه چیزی حالیمون نشد..به زوور به زووور یه چیزایی سرهم کردم و خوندم و امتحانشو دادم..حالااا هر چی بود دادیم رفت پی کارش...

امتحان بعدی هم روز شنبه است..اسمش مدارالکتریکی 2..درس تخصصی رشته سخت افزار و من یه غلطی کردم تو این ترم که درس سخت افزار ها رو به عنوان درس اختیاری انتخاب کردم و حالا دارم چوبشو می خورم...اصلا حوصله خوندنشو ندارم هیییییییچ...کاملا زهلم گتمیشهD: ...

دو تا امتحان عمومی هم تو تاریخ 7 و 8 بهمن دارم به نام انقلاب اسلامی و تفسیر قران..که تو اون درسا هم خدا بخیر کنه..اصلا حوصله حفظیات ندارم واه واااه وااااه...


بعدشم که تمااااااااام...ایشالا تصمیم گرفتم یه سفر به زنجان و تهران برم یه حال و هوایی عوض کنم. روحیم عوض شه...بعد از عید هم می خوام منابع کنکور کارشناسی ارشد بخرم و برای سال بعد همین موقع خودمو آماده کنکور کنم..ایشالا هم رشته مورد علاقه هام(مهندسی نرم افزار شایدم الگوریتم)  تو یکی از دانشگاه های ایران قبول شم...باسه ارشد تمام ایران رو انتخاب می کنم تا از یجا در بیام.. اصلا حوصله اینکه یه سال پشت کنکور بمونم رو ندارم...پس خدایاااا کمکم کن قبول شم..


نکات...

1-راستی فوتبال ایرانو دیدید!؟...ایران حاال این عربا رو گرفت..این امارت پدرسوخته ببازه من جیگرم حااااال میاااد  :-)))

2- ایران کره رو هم میپاچونه رو دیوااار ..... ایشالااااااااا...

3-شیدا این آهنگ تا کی می خواد پخش بشه؟؟ من سرم درد گرفت.!:))

4- اون پائین تو قسمت راست وبلاگ من یه افزونه چت اضافه کردم..اگر که من تو یاهو آن بودم اونجا منو آن نشون می ده و می تونید به صورت مستقیم با من ارتباط داشته باشید....البته نه با آیدی یاهوتون.بلکه با هر نامی..پس مزاحم نشیدااا وگرنه من پیگیری می کنمD:

5- کی من درس بخونم؟؟ فردا صبح؟؟ ظهر ؟/ بعد از ظهر ؟؟ پس فردا ؟؟.. روز امتحان ؟؟.. برم حذف کنم ؟؟

6-شیدا حالت خوبه ؟؟...از هانیه خبری نیست...مثل سابق بیاد بگه : بلهههههههههههه :)))

7-خدایا بارلاهااا....من چه کنم..!!!


خب دیه شب خوووووش...

http://scienceblogs.com/neurotopia/coffee%20love.jpg



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 47
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 47
بازدید ماه : 191
بازدید کل : 51768
تعداد مطالب : 41
تعداد نظرات : 122
تعداد آنلاین : 1


Contact s4lish